Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2012 22:45 - Шопски размисли и мъдрост
Автор: aidriell Категория: Забавление   
Прочетен: 3708 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

1. Най-мразим да мислим,  най-обичам да мразим.

2. Кога ми се доработи, седам и чекам да ми мине.

3. Кога съм гладен, не ми се работи.
   Кога се наручам, па ми се преспи".

4. Питат ме какво можеш да работиш?
- Моа да копам.
- Друго?
- Е, па моа и да не копам.

5. Я че си запалим къщата, та да изгори на Вуте плевнята.

6. Я не сакам мен да е добре. Я сакам на Вуте да му е зле.

7. Никога не моаат ми платят толко малко, колко я съм изработил.

8. Никога нема да ме осъдят толко колко съм крал.

9. И по десет лева да направят бензина, я па че си карам колата; и без пари да е  я па че го краднем.

10. И сам да съм у трамвайо, я па че се бутам.

11. И сам да съм на опашка, я па че се прередим.

12. Най-обичам да съм змия - ем че си лежим, ем че си одим.

13. - А още по-убаво като маркуч- ем си лежим, ем че ме влачат.

14. И сам да съм на остров , я па че се заградим.

15. Я не помним кръчмаро да има да ми дава нещо.

16. Я не помним да имало ден да ми се е работило и да не ми се е пило.

17. Я ходим на работа да си починем. Ке си  отработим в къщи.

18. От дека да си въртим гъзо, он па че си е отзад.

19. Какви бееме - какви станааме.

20. Оти да се косим, като че ми мине.

21. Они ми плащаат колко да не умрем, я че им работим колко да не заспим.

22. Какво е законо?
Законо е тесна врата у широко поле.
Само улавите минуват у него.

23. - Как си Нане?
- Добре съм. Тебе яд ли те е?

24. - Вуте, оти копаш седнал?
- Оти опитах легнал, ама не моем

25. - Седим и мислим, седим и мислим,мислим и седим .....по ено време глеам само седим!

26. - Ако имам важна работа- легам да спим.
Като станем, ако некой я  свършил - добре, ако не - не е била важна.

27. - Свето требе да се върти около мен,а не яазе около свето.

28. - Я не знам как е,ама и тако не е...





Гласувай:
5



1. анонимен - Супер! :“
27.04.2012 08:01
Супер! :“
цитирай
2. анонимен - Убаво си го рекъл, Нане.
27.04.2012 18:44
Оно се види дека си умен.
цитирай
3. silver4eto - :D:D:D
29.04.2012 18:22
Разсмя ме - благодаря ти! ^^
цитирай
4. aidriell - You're Welcome
30.04.2012 23:08
пак заповядай :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aidriell
Категория: Технологии
Прочетен: 684925
Постинги: 178
Коментари: 189
Гласове: 883